...

3 Tips voor uw honden website om de nummer # 1 in Google te worden

3 Tips voor uw honden website om de nummer 1 in Google te worden
5
(65)

3 Tips voor uw honden website om de nummer 1 in Google te worden

3 Tips voor uw honden website om de nummer # 1 in Google te worden

Dit artikel biedt de beste SEO-tips voor hondenliefhebbers en leert u de best practices om veel organisch zoekverkeer te ontvangen. Het goede nieuws is dat deze eenvoudig te realiseren zijn, het slechte nieuws is dat het tijdrovend kan zijn.

Zoekmachines zoals Google en vele anderen hebben de afgelopen decennia geprobeerd de beste manier te vinden om de betekenis en onderwerpen die in een bepaald document of webpagina worden besproken, te extraheren. Op die manier kunnen mensen, wanneer ze naar dat gegeven onderwerp in het zoekvak van Google zoeken, uw specifieke pagina min of meer hoger in hun resultaten zien verschijnen. Als u begrijpt waar Google zich op richt, dan kunt u de rankings en SEO van uw website verbeteren. Voor degenen die het niet weten, betekent SEO zoekmachineoptimalisatie.

  • Focus op een paar zoekwoorden en variaties

Het eerste concept dat een webmaster moet begrijpen, ongeacht waar zijn website over gaat, is om een ​​lijst met zoekwoorden of trefwoorden te bedenken. Wat zijn “trefwoorden”? Het zijn actuele zinnen waarnaar uw website regelmatig en natuurlijk moet verwijzen. Gaat uw website over bijvoorbeeld het hondenrassen en veel pagina’s op uw website vermelden trefwoorden zoals hondenras, fokhonden, hondensoort, hoe hondensoorten te herkennen, wat is een rashond, etc.

Deze sleutelzinnen moeten enigszins (of zelfs beter, rechtstreeks) zijn gekoppeld aan zoekopdrachten die mensen zouden typen om u te vinden. Elk artikel op uw website moet zich richten op een enkele sleutelzin en zijn variaties. De variaties komen zeer goed overeen met de belangrijkste sleutelzin; Een artikel over honden haarborstels zal veel meer variaties hebben, zoals hondenborstel, hondenborstels, hondenverzorging borstels, beste hondenborstel, enz.

Voor een fokker van een Duitse herder zijn de trefwoorden bijvoorbeeld:

–    Duitse herder puppies
–    Duitse herder fokker
–    Duitse herder

Het laatste zou een eigen artikel kunnen zijn met uw mening over de hellende kwestie of debat binnen de Duitse herder gemeenschap. U zou deze variaties binnen het artikel op een natuurlijke manier gebruiken, zodat de zoekmachine gemakkelijk de belangrijkste onderwerpen van dit artikel kan begrijpen en deze hoog kan aanbieden in dergelijke zoekopdrachten.

  1. Kiese de juiste zoekwoorden

Als u eenmaal uw lijst met belangrijke zoekwoorden heeft, moet u zich een paar belangrijke punten realiseren:

–    Sommige zoekwoorden hebben veel mensen die ernaar zoeken (kortste zoekwoorden)
–    Andere zoekwoorden hebben een laag zoekvolume (long-tail zoekwoorden)

Lange zoekwoorden zijn zoekwoorden met vier of meer woorden en minder mensen gebruiken ze, dus minder websites proberen voor hen te rangschikken, dus hoe groter de kans dat u als eerste zult rangschikken.

U kunt Google Keyword Planner gebruiken om een ​​schatting te krijgen van het zoekvolume voor een bepaald zoekwoord, maar het is een beetje technisch, dus ik zou u aanraden om gewoon uw gezond verstand te gebruiken bij het selecteren van zoekwoorden: kies lange zoektermen die gaan over uw activiteit, specialiteit, hobby. Of laat uw seo uitbesteden door een specialistisch online marketing bureau welke deze werkzaamheden prima voor u kunnen doen.

  1. Linkbuilding

Zodra zoekmachines uw website, onderwerpen en artikel specifieke onderwerpen hebben geïdentificeerd, moet deze concluderen dat uw website goede inhoud biedt, wat bevestigd kan worden door andere bronnen.

Dit is wat de oprichter van Google, Larry Page, heeft gemaakt, en zo werd Google de beste zoekmachine ooit. Mensen vulden hun pagina’s met trefwoorden zodat ze hoog kunnen scoren; Daarom bedacht Google een algoritme (PageRank) dat de waarde van een pagina berekent op basis van hoe vaak andere websites ernaar linken. De tweede laag is om rekening te houden met de reputatie van deze websites en websites met weinig of geen reputatie weg te gooien.

U zult de term vaak horen, een backlink is een link die vanaf een andere website naar uw site verwijst.

Dit algoritme maakt nog steeds een groot deel uit van Google en als u wilt dat uw website hoog in de SERP’s (zoekresultaten pagina’s van zoekmachines) verschijnt, moet u links krijgen van andere websites die verwant zijn aan die van u (bijv. andere honden websites, honden blogs, etc.) Dit wordt linkbuilding genoemd en het kost veel tijd. De meeste mensen zullen uw verzoeken negeren, dus zorg ervoor dat u ze waarde biedt wanneer u een e-mail stuurt: biedt ze bijvoorbeeld aan om een ​​gratis artikel op hun website te schrijven.

Beoordeel dit artikel

Klik op een ster om te beoordelen

Gemiddelde 5 / 5. Aantal beoordelingen: 65

Wees de eerste om een beoordeling achter te laten!